If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Чип.чип,чип... Чип се слага на боркомпютъра при TD няма такъв компютър ... Но може да си смениш турбината с по голяма... да монтираш един интеркулер може и перка да му закачиш и някои да ти барне малко помпата е вярно ще пропушва повече но пък ще бяга доста... Които иска намира!
Човече....ти май изобщо не си наясно с понятията и ТД мотора при 145/6 като цяло ми се струва....
Първо, ако си чипна бордкомпютъра на 146цата най-много нищо да не стане, просто защото никоя 145/6ца няма такова чудо....Второ...ТД мотора по дефолт има Интерклуер...
156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
Чип.чип,чип... Чип се слага на боркомпютъра при TD няма такъв компютър ...
Бъркаш тотално борд-компютър с ECU
Първоначално публикувано от xaus
...Но може да си смениш турбината с по голяма... да монтираш един интеркулер може и перка да му закачиш и някои да ти барне малко помпата е вярно ще пропушва повече но пък ще бяга доста... Които иска намира!
При дизел без електронно управление да смениш турбото с по-голямо е доста неоправдана финансово операция. В най-оптимистичния вариант ще имаш една доста по-лагава кола, която в даден момент все пак ще се поизстрелва, когато най-после се развърти турбината. За да променяш хардуера би трябвало да си подсигурен по отношение на управлението, за да се нагоди новия сетъп към промените. Това с 'баране' само на помпата не става. Както би казал един мой бивш колега - 'все едно да си обършеш задника с плочка теракот'
А интеркулер си имат всички турбо-дизелови алфи и фиати, с изключение на ТД софт на фиат, така че и идеята с кулера не е толкова иновативна (нито ефективна) в случая.
Най-доброто, което може да се направи, е да се пипне помпата да хвърля повече нафта и гейтът да се понапъне. Добре е да се има предвид, че повечето нафта ще дигне температурата, а прегрят дизел...
@mimo_
Дизелите си бачкат без проблем на обеднени смеси. Не са като бензините
_______ 146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Ми то за тва е форум да се дискутира ... а и не претемдирам че разбирам от печки... тва са си мои размисли и прочие.... Но пък остава варианта (махаш не нужните тежести....с еднот олекотяване се правят чудеса) Това съм го тествал лично и има ефект и то осезаем...
гледам сериозна тема стана я тогава да пообобща с един въпрос
как мога да впрегна още някое конче на дизелчето и за какви пари годе долу говорим
И мен ме терзаеше точно същия въпрос месеци наред...в общи линии никак.Махаш CAT-a и слагаш една права тръба там, слагаш един хубав конус(При мен имаше осезаем ефект), ходиш да ти центроват хубаво помпата и колата върви доста прилично за 90кс....аз с моята 200 си ги правех редовно, а 0-100 ми беше около 10.5сек при 12 по каталог
ПП.Основния ремонт помага доста на вървенето...моята след като се разработи беше като ракета
Иначе провери, дали можеш да направиш това с уейстгейта.То вече би качило някоя по-сериозна цифричка коне
156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
Пак да напомня на ентусиастите за бърникане на уейстгейта, че не е шега работа това Може да се стопи двигателят като едното нищо
Тва си е чиста проба ръчен чип-тунинг... и с чипа ти се увеличава налягането на турбото...просто е хубаво да се върже едно бууст-бар-че на ТД-то, че да се следи налягането да не бяга много нагоре...до 1.1бар-а според мен спокойно може да се вдигне, ако охладителната с-ма е наред...
156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
CAT=Катализатор.
Уейстгейт е едно клапанче, свързано с турбиниата.На 1.9ЖТД мотора в 146 си личи много ясно, с едно като шапчица централно срещу вас най-отпред.Под тая шапчица има едно като пирон надолу, в някои случаи има на него резба и гайка...ако може да се регулира, значи се завърта гайката, ако няма резба-трябва да се търси такова клапанче с резба...
Иначе...за центровка на помпата...много малко хора още го правят, всеки търси компютър и вика "не може" ако няма....
Принципно мен ми я центрова един човек, после не можах да си позная колата...разликата беше покъртителна.Той се намира, като идваш по Околовръстното от Люлин към Овча купел, точно преди моста преди светофара на Овча Купел има една уличка косо в дясно.Тя е за Горна Баня.Първата къща от лявата страна, там правят само и единствено ситроени, но ако му се примолиш според мен ще се навие да ти я нарпави.На мен взе 25лв миналата година....
Ако двг е читав и си прави макс оборотите на 5та, можете да го помолите да качи ограничителя малко по-нагоре и да вдигнете и топ спийда малко...ама това вече много троши мотора...
Аз така след 215 по едно наклонче сменях гарнитура...
156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
Пак да напомня на ентусиастите за бърникане на уейстгейта, че не е шега работа това Може да се стопи двигателят като едното нищо
Тва си е чиста проба ръчен чип-тунинг... и с чипа ти се увеличава налягането на турбото...
Абе не е баш така най-малкото заради това, че за разлика от ремапа, при 'ръчния тунинг' няма толкова сензори, които да дават инфо на компютъра, че да угаси двигателя преди да си го окотил
_______ 146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Много го усложнявате...
Турбото-мурбото, уест гейтове и дрън-дрън.
Качват на стенд ГНП... в специализиран за НП сервиз и просто се увеличава с малко... подаването на максималното гориво от нея и това е. И всичко това в разумни граници разбира се. Те си знаят. А ефекта е осезаем.
Много го усложнявате...
Турбото-мурбото, уест гейтове и дрън-дрън.
Качват на стенд ГНП... в специализиран за НП сервиз и просто се увеличава с малко... подаването на максималното гориво от нея и това е. И всичко това в разумни граници разбира се. Те си знаят. А ефекта е осезаем.
Визуално... (в огледалото) също
ММ...и така нищо не правиш, защото тва кади като кюнец и ИЗОБЩО не върви!!!
156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison
Comment